דווקא היום מרגישים בטוחים! מרגישים בטוחים! מרגישים בטוחים!

יום גיבוש לעובדים

ימי גיבוש לעובדים הם דרך מצוינת להכיר את הקולגות וליצור תחושת שייכות במקום העבודה. הם גם דרך מצוינת להגביר את מורל הצוות ולפתח כישורי מנהיגות.

ניתן לראות את היתרונות של ימי גיבוש לעובדים בדרכים שונות. ראשית, הם עוזרים לתרבות החברה ולתחושת השייכות שהעובדים מרגישים בעבודה. שנית, הם מאפשרים לעובדים להכיר את עמיתיהם ברמה אישית יותר מה שיכול להוביל אותם ליצירת חברויות או אפילו שותפויות מחוץ לעבודה. שלישית, זוהי הזדמנות למנהיגים או מנהלים בתוך החברה לתרגל את כישורי המנהיגות שלהם על ידי ארגון פעילויות לקבוצה או הובלת דיונים על נושאים רלוונטיים בחברה.
חלק מהחברות עשויות לבחור לעשות פעילות גיבוש צוות ביום זה שבה הן דואגות לכל הלוגיסטיקה והעובדים משלמים על ההובלה, האוכל וכו' בעצמם. כך, לעובדים יהיה יותר זמן קשר עם עמיתיהם וזה יעזור להם להרגיש יותר חלק מהצוות.

רוצים להפיק יום גיבוש לעובדים בחברה שלכם ולהציע להם פעילות מעשירה ומעצימה אשר תעניק להם ידע חשוב שימשיך איתם הלאה? רוצים להפוך את יום הגיבוש ליום שהוא לא רק מהנה במיוחד, אלא יום שיעצים את העובדים וישפיע עליהם גם בעבודה וגם בחיים האישיים? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

אנו מציעים לכם פעילות מושלמת עבור יום גיבוש לעובדים – לימודי הגנה עצמית חשובים ומעצימים אשר יהפכו את יום הגיבוש להרבה יותר ייחודי ויעניקו הנאה ולימוד חשוב לכל המשתתפים.

איך זה עובד? ומדוע הגנה עצמית או הגנה עצמית לנשים היא הסדנה המתאימה ביותר ליום הגיבוש שלכם? קראו את המאמר הבא ותמצאו את התשובה.

איך זה עובד?

קודם כל, חשוב לנו להדגיש כי אנו מתאימים את הלימוד באותו יום אליכם. זו לא סדנה מובנית בה הכל עובד על פי תבניות אלא מראש אנו מתכננים את הפעילות על פי אופי הקבוצה, ונעים בדינאמיות לאורך יום הגיבוש על מנת להעניק את הלימוד והחוויה הטובים ביותר לכלל חברי הקבוצה.

בין אם נדרש לבצע התאמה של קרב מגע לנשים או לבני נוער, בין אם מדובר בקבוצה של אנשים בעלי כושר פיזי גבוה או פחות ועוד. הסדנאות שלנו יכולות להתאים לכל קבוצה ולכל יום גיבוש לעובדים, כך שכולם יוכלו ליהנות מהחוויה ולא פחות חשוב מכך – ללמוד ממנה, בצורה הטובה ביותר.

למה דווקא הגנה עצמית?

כאשר מדובר בסדנה עבור יום גיבוש לעובדים לימודי הגנה עצמית מעניקים כמה יתרונות חשובים מאוד:

  1. סיגול יכולות הגנה עצמית חשובות מאוד אשר יכולות ללוות כל אחד מהמשתתפים בחיים האישיים שלו ולאורך שנים ולאפשר לו להגן על עצמו במצבים מסוכנים בצורה הטובה ביותר.
  2. גיבוש בין חברי הצוות והיכרות אישית טובה יותר ביניהם. למעשה, הלימוד מעניק הגשמה של המטרה העיקרית של יום גיבוש לעובדים ומחזק את עבודת הצוות בין החברים וההיכרות שלהם מעבר לעבודה היבשה.
  3. שחרור הגוף מהעבודה השוחקת ומילוי מחדש של המצברים כך שהעובדים יחזרו אל מקום העבודה רעננים ומוכנים יותר.

ניתן להעביר את הסדנאות שלנו במקומות שונים בארץ, בין היתר אנו מעבירים את סדנאות הקרב מגע שלנו בערים הבאות:
קרב מגע ברמלה
קרב מגע בלוד
קרב מגע בראש העין