דווקא היום מרגישים בטוחים! מרגישים בטוחים! מרגישים בטוחים!

​חוג קרב מגע לילדים

זה יכול להגיע כדרישה מהילד/ה ללמוד קרב מגע. זה יכול להגיע מההורים. מה שחשוב באמת? זה שנעביר את הידע לילד/ה בצורה הבטוחה , האיכותית, והיעילה ביותר.

יש כמובן המון סיבות למה לשלוח את הילדים שלנו לחוג קרב מגע לילדים.

זה יכול להיות בטחון עצמי, זה יכול להיות חיזוק הגוף והשרירים, זה יכול להיות כושר וסיבולת טובה יותר במצבי לחץ וזה כמובן יכול להיות הרצון לדעת להגן על עצמך במצב של סכנה.

הורים.

תחשבו לרגע. כמה פעמים שהילד/ה יוצא/ת מהבית אתם מתפללים שיחזרו בשלום? שלא יפצעו בבית ספר מקטטה, שיהיה להם יום מוצלח מלא בבטחון ואנרגיות טובות?

אז כולנו משקיעים בילדים שלנו ושולחים אותם לחוגים. השאלה? לאיזה חוג.

כמובן שאין מטרה לזלזל וכל חוג במקומו מונח.

אבל אני באמת מאמין שאם כבר הילד או הילדה מוכנים להשקיע את זמנם ויש בהם מוטיבציה ללמוד משהו מעבר למה שבית הספר מציע – אז חוג קרב מגע לילדים של SCIL הוא בדיוק מה שאתם צריכים.

ניתן ללמוד אצלנו באמצעות קבוצות קטנות של עד 10 ילדים וזה כדי לתת תשומת לב מיטבית באימון ובהדרכה. גם ברמה הבטיחותית וגם בהעברת החומר.

לחלופין, למי שידו מאפשרת, אפשר ללמוד גם באמצעות שיעורים אישיים 1 על 1 שיגיע עד אליכם.

מה נלמד בחוג קרב מגע לילדים?

יש לנו שיטה מיוחדת עבור ילדים. שנקראת שאדו. השיטה לקוחה מעולם הנינגיטסו כששם המטרה הייתה להשתלט על תוקף / לצאת ממצב סכנה מבלי להיכנס איתו בכלל לקרב. בגלל זה השיטה כ"כ יעילה בקרב ילדים ונשים שרוצים לדעת להגן על עצמם עם שימוש מינימלי בכח.

אז לסיכום?

חוג קרב מגע לילדים זה נהדר. אבל עדיין צריך לברר מה הילד או הילדה שלנו ילמדו באמת. עד כמה הלימוד יהיה יעיל עבורם וכמובן לשאול את עצמנו מה המטרות שלנו כהורים עבור הילדים שלנו ? רק אחרי הגדרת המטרות נוכל לסלול להם דרך ייעודית להם. שיהיה בהצלחה !

למידע על מחירון לחצו כאן
אז מדוע חשוב כ"כ ללמוד הגנה עצמית ב 2022?

אולי תתענין גם ב:

קרב מגע לנשים
קרב מגע
אלימות נגד נשים
הגנה עצמית