דווקא היום מרגישים בטוחים! מרגישים בטוחים! מרגישים בטוחים!

פעילויות גיבוש לנוער

מדריכים בקבוצת נוער? מנהלים קייטנה בתקופת החופש הגדול? מורים בבית ספר תיכון? אם אתם מחפשים רעיון עבור פעילויות גיבוש לנוער ומחפשים את הפתרון הטוב ביותר לגיבוש בין בני הנוער בצורה חווייתית ומהנה במיוחד, הגעתם אל המקום הנכון.

אם אתם מחפשים פעילויות גיבוש לנוער מיוחדת, שונה ממה שאתם מכירים, וכזו שתעניק לבני הנוער השכלה חשובה ויתרונות משמעותיים, קרב מגע לנשים וגברים, הוא התשובה.

למה דווקא קרב מגע? מה היתרון של למידת אומנויות לחימה בסדנאות גיבוש או פעילויות צוותיות, ובמיוחד עם בני נוער? קראו את המאמר הבא ותמצאו את התשובה.

פעילות גופנית חווייתית

פעילות גופנית הוכחה כאחת הדרכים היעילות ביותר למנוע או להפחית השמנת יתר. זוהי גם דרך מצוינת להבטיח שאנשים מבצעים מספיק פעילות גופנית ונשארים בריאים.

המרכז לבקרת מחלות ומניעתן (CDC) מצא שרק 2 מתוך 10 תלמידי תיכון מקבלים את הכמות המומלצת של פעילות גופנית בכל יום. זה יכול להוביל להשמנה, שעלולה לגרום לבעיות בריאות רבות אחרות בהמשך הדרך.

זהו אחד מאתגרי בריאות הציבור הדוחקים ביותר של זמננו, והוא תורם מרכזי למחלות לב, שבץ מוחי, סוכרת מסוג 2 וסוגים מסוימים של סרטן. שיעורי ההשמנה גדלו פי שלושה בילדים והוכפלו פי ארבעה בקרב מתבגרים ב-30 השנים האחרונות.

על מנת להילחם בהשמנה, חשוב לבחור מזון בריא ולבצע פעילות גופנית באופן קבוע. פעילות גופנית יכולה להוות מניע מצוין לירידה במשקל מכיוון שהיא מגבירה את מצבי הרוח, מגבירה את רמות האנרגיה ומשפרת את ההערכה העצמית.

אנשים רבים מאמינים שפעילות גופנית היא מניע טוב להשמנה ויכולה לסייע בירידה במשקל. עם זאת, זה לא תמיד כך. פעילות גופנית יכולה להוות מוטיבציה מצוינת למי שמחפש לרדת במשקל אבל זה לא תמיד כך ויש עוד הרבה גורמים שתורמים להשמנה.


אמנם היום ישנה מודעות גדולה יותר מאשר בעבר לחשיבות השמירה על הכושר הגופני, אך עדיין לא מעט בני נוער נוטים לזלזל בשמירה על הכושר הגופני שלהם, נוטים למזון מזיק וג'אנק פוד, ובמיוחד בתקופת הקורונה – חוסר תזוזה.

לכן, שילוב של קרב מגע במסגרת פעילויות גיבוש לנוער מאפשר לכם להציע להם אפשרות לבצע פעילות גופנית בצורה חווייתית יותר, ללמוד כיצד להפעיל את הגוף ואת השרירים באופן נכון יותר ולעשות הכל מתוך הנאה ולא מתוך הכרח. העובדה שמדובר בלימוד המשלב את חברי הקבוצה יחד הופך את הפעילות הגופנית ככה למהנה יותר וגורם לכלל בני הנוער להיות שותפים לתהליך ולפעילות בצורה הטובה ביותר.

למידה חשובה בגיל ההתבגרות

לצערנו היום בני נוער חשופים ללא מעט איומים, וכבר ידוע כי היכולת של כל אחד להגן על עצמו יכולה להיות משמעותית בגילאים הללו. למידה של אומנויות לחימה והגנה עצמית כמו קרב מגע יכולה להשפיע באופן ישיר על הביטחון העצמי של כל בן ובת נוער, ולכן שילוב של קרב מגע במסגרת פעילויות גיבוש לנוער הופך את הפעילות למשמעותית יותר ולכזו שתעניק לבני הנוער ידע שיכול לשמש אותם מידי יום ביומו.

אז למה אתם מחכים? אם אתם מתכננים פעילויות גיבוש לנוער ומחפשים את הפעילות המושלמת והתורמת ביותר עבור בני הנוער, פנו אלי עוד היום ואשמח לבנות עבורכם את מערך הפעילות הנכון ביותר בהתאמה לקבוצה.

עוד בנושא חוג קרב מגע לילדים או חוג הגנה עצמית לילדים.