דווקא היום מרגישים בטוחים! מרגישים בטוחים! מרגישים בטוחים!

סדנאות לימי גיבוש

מחפשים סדנאות לימי גיבוש? רוצים להפוך את יום הגיבוש להרבה יותר מיוחד והרבה יותר מוצלח ולשלב סדנאות ייחודיות אשר ישדרגו אותו בצורה משמעותית? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

היום חברות רבות כבר מבינות כי סדנאות לימי גיבוש יכולות להפוך את הצוות בחברה להרבה יותר מגובש, לחזק את הקשר האישי בין חברי הקבוצה להרבה יותר נכון ולהעלות את המוטיבציה של העובדים כך שיחזרו אל שגרת העבודה טעונים באנרגיות טובות וכוחות מחודשים.

יחד עם זאת, ארגון של יום גיבוש הוא לא פשוט. אם אתם רוצים להיות בטוחים כי יום הגיבוש באמת ישיג את המטרה שלו ויאפשר לכם להעניק לעובדי החברה את כל היתרונות הללו, אתם חייבים לבחור נכון את התוכן ולמצוא סדנאות לימי גיבוש אשר באמת יחזקו את העובדים, את הגיבוש ביניהם ויעלו את המורל, וסדנאות הגנה עצמית יכולות להיות בדיוק התשובה לכך.

למה דווקא הגנה עצמית?

הגנה עצמית היא חשובה לכל אחד. לא משנה או מדובר בצעירים או במבוגרים, בגברים או בנשים. לכל אחד יכולת ההגנה העצמית יכולה להיות שימושית מאוד ולשמש אותו במגוון רחב של מצבים שונים. [מומלץ לקרוא גם על קרב מגע]

מעבר לכך, סדנאות הגנה עצמית יוצרות חיבור בין חברי הצוות. הלמידה היא בזוגות או בקבוצות, ואנשי הצוות מתחלפים ביניהם כך שכל אחד זוכה להכיר את השני מקרוב יותר, לחזק אותו ולחוות חוויה משותפת יחד.

למה לבחור בסדנאות שלנו?

סדנאות הגנה עצמית אותן אנו מציעים לימי גיבוש מותאמות באופן אישי וישיר לחברי הקבוצה ולאופי שלה. אם מדובר בקבוצה של גברים בעלי כושר גופני גבוה נתאים אימונים קשים יותר, אם מדובר בקבוצה של נשים נבצע התאמה של לימודי קרב מגע לנשים המותאמות עבורן, אם מדובר בקבוצות מעורבות, בני נוער צעירים או כל סגנון אחר – הסדנה תותאם באופן אישי כך שכולם יוכלו ליהנות ממנה בצורה הטובה ביותר ולהפיק ממנה את המירב והמיטב.

אז למה אתם מחכים? פנו אלינו עוד היום ונשמח להתאים לכם את הסדנה הנכונה ביותר עבורכם!