דווקא היום מרגישים בטוחים! מרגישים בטוחים! מרגישים בטוחים!

ימי גיבוש קבוצה

מנהלים צוות במקום העבודה? מדריכים בתנועת נוער או בבית ספר? או שלכל מטרה אחרת אתם רוצים לתכנן ימי גיבוש קבוצה אשר יהפכו את הקבוצה למגובשת יותר ויעצימו את הקשר בין חברי הקבוצה בצורה הטובה ביותר? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

אנו מציעים לכם פעילות מושלמת עבור ימי גיבוש קבוצה, פעילות אשר תעצים את הקשר בין חברי הקבוצה בצורה מהנה וייחודית ולא מתוך תחושה של הכרח, פעילות שתלמד אותם על הכוח של קבוצה, על יכולות שיתוף הפעולה ובאופן כללי תחזק את הקשרים בין חברי הקבוצה ותהפוך את יום הגיבוש למשמעותי יותר וליום בו הם ילמדו נושאים חשובים שיחזקו אותם גם בעתיד.

איך זה עובד?

אנו מציעים סדנאות הגנה עצמית המותאמות באופן ישיר לאופי הקבוצה, בין אם זה קרב מגע לנשים, קרב מגע לגברים או אפילו לקבוצות מעורבות ובגילאים שונים. במהלך הסדנה המשתתפים גם לומדים על כישורי ההגנה העצמית הטובים ביותר, וגם מתאמנים יחד עם יתר חברי הקבוצה כך שהם לומדים להכיר טוב יותר אחד את השני, לתקשר נכון אחד עם השני, לשתף פעולה במצבים הנדרשים ועוד.

ההתאמה האישית מבטיחה לכם כי כל חברי הקבוצה יוכלו להשתתף בסדנה ללא כל בעיה, וללא קשר לגיל שלהם, לרמת הכושר הגופני שלהם או לכל פרמטר אחר. הניסיון הרב שלנו מאפשר לנו לבצע את ההתאמה הנכונה ביותר לכל אחד ואחת.

ביום או בערב?

עוד יתרון של הסדנאות שלנו הוא ההתאמה עבורכם גם מבחינת השעה. בין אם אתם מתכננים ימי גיבוש שלמים ורוצים לשלב את הסדנה במהלך פעילויות נוספות, ובין אם מדובר בערב גיבוש קצר ואתם רוצים לשלב סדנה ייחודית ומהנה שתסגור לכם את פינת התוכן ביום הגיבוש.

בכל מקרה, אנחנו כאן בשבילכם ונשמח להתאים לכם את הסדנה הנכונה ביותר עבורכם ולהפוך את יום הגיבוש לקבוצה שלכם ליום מועיל, מהנה במיוחד, עשיר בתוכן חשוב ומלמד ושימושי לטווח ארוך. אז למה אתם מחכים? צרו עמנו קשר עוד היום ונשמח לעמוד לשירותכם!