דווקא היום מרגישים בטוחים! מרגישים בטוחים! מרגישים בטוחים!

יום גיבוש צוות עובדים במרכז

מחפשים רעיון עבור יום גיבוש צוות עובדים במרכז? רוצים להעניק לעובדים בחברה שלכם חוויה שהיא גם מגבשת ומיוחדת וגם תותיר אותם עם ידע חשוב לעתיד? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

בשנים האחרונות כל הנושא של הגנה עצמית והחשיבות שלו הפך להיות הרבה יותר מדובר. היום לא מעט אנשים ונשים מבינים כי היכולת שלהם להגן על עצמם יכולה להיות שימושית מאוד בלא מעט מקרים וללוות אותם בכל יום, ולכן יותר ויותר אנשים נרשמים לחוגים או שיעורים בתחום.

יחד עם זאת, רובנו נמצאים תחת לו"ז יומי עמוס מאוד, כך שכמעט ולא נותר זמן לעניינים אישיים. לכן, אם אתם מחפשים פעילות מיוחדת ומעשירה עבור יום גיבוש צוות עובדים במרכז, קורס הגנה עצמית יכול להתאים מאוד.

חיזוק הקשר בין העובדים

אחד היתרונות של הגנה עצמית במסגרת יום גיבוש צוות עובדים במרכז הוא חיזוק הקשר בין העובדים. בין אם מדובר בשיטה של קרב מגע או בכל שיטת הגנה עצמית אחרת, העובדים המשתתפים ביום הגיבוש לוקחים חלק פעיל בסדנה המועברת ועובדים יחד, בזוגות או בקבוצות, מה שיכול לחזק את ההיכרות בין העובדים השונים, את הקשר האישי ביניהם ולאפשר להם לעבור חוויה משותפת שתקשר ביניהם גם במקום העבודה וכך תשפיע על עבודת הצוות בחברה ועל שיתופי הפעולה ביניהם במסגרת העבודה.

חוויה מעצימה ומיוחדת

לימודי קרב מגע הינם חוויה מעצימה ומיוחדת מאוד. המטרה של יום גיבוש צוות עובדים במרכז הוא לתת לעובדים הפסקה ממרוץ העבודה היום יומי ומכל הלחץ בו הם נמצאים, כך שיוכלו לנקות את הראש, לצבור כוחות חדשים ולחזור לעבודה עם מרץ וכוח מחודש.

לכן, אם אתם משלבים סדנת הגנה עצמית במסגרת יום גיבוש צוות עובדים במרכז אתם יכולים להפוך את יום הגיבוש להרבה יותר מוצלח והרבה יותר איכותי, ולהציע לעובדים שלכם חוויה ייחודית שגם תחזק את הקשר ביניהם, גם תאפשר להם ללמוד יותר אחד על השני וגם תעניק להם למידה חשובה ומשמעותית שיכולה לשמש אותם ברגעים קשים.