דווקא היום מרגישים בטוחים! מרגישים בטוחים! מרגישים בטוחים!

יום גיבוש לחברות

היום כבר כמעט כל בעל או מנהל חברה מבין כי ימי גיבוש לצוות החברה יכולים להיות מועילים מאוד. בניגוד למה שחשבו בעבר, כי ימי הגיבוש הללו מיועדים בעיקר לעובדים ולהנאה שלהם, ימי הגיבוש הללו יכולים לתרום רבות גם לחברה עצמה.

בחברות רבות רואים כיצד ימי הגיבוש תורם לעבודת צוות טובה יותר בין העובדים, העלאת המורל והמוטיבציה של כולם, יכולת עבודת צוות טובה יותר ועוד ולכן היום חברות משקיעות לא מעט בתכנון יום גיבוש לחברות ותכנון פעילויות נכונות ומעניינות אשר יהפכו את יום הגיבוש הזה למוצלח כמה שיותר.

אם גם אתם מתכננים יום גיבוש כזה, יש לנו הצעה לפעילות ייחודית ומהנה במיוחד – קרב מגע.

למה דווקא קרב מגע?

קרב מגע הינה שיטת הגנה עצמית שהפכה לפופולארית ומוכרת מאוד בכל רחבי העולם. השיטה הישראלית נלמדת בצבאות זרים ואפילו במכוני כושר רבים בכל רחבי העולם.

מדובר בשיטה אשר מבוססת על היכולת של אדם להגן על עצמו פנים מול פנים מול תוקף ולמנוע מגע תוקפני. בשיטה הזו מחזקים את הכושר הגופני בכל חלקי הגוף, מחזקים את היכולת של האדם להגן על עצמו, מחזקים את האינסטינקטים של האדם וכך הוא יכול לעמוד במצב מסוכן או מול תוקף אפשרי עם ביטחון הרבה יותר גבוה ויכולת עצמתית יותר.

היתרונות עבור ימי גיבוש

שילוב של קרב מגע לנשים או לגברים במסגרת יום גיבוש לחברות יכול להעניק יתרונות רבים מאוד. המטרה המרכזית של יום גיבוש לחברות היא ליצור גיבוש ועבודת צוות בין העובדים ולהעניק להם אתנחתא קלה משגרת העבודה הלוחצת, ואפשרות לצבור כוחות מחודשים ולחדש מאגרי אנרגיה לפני החזרה לעבודה, ובכך קרב מגע יכול להיות שימושי מאוד.

מעבר לזאת, במיוחד קרב מגע לנשים, מחזק את היכולת של האישה להגן על עצמה ולצערנו בשנים האחרונות כל אישה זקוקה ליכולת הזו, ולכן פעילות כזו יכולה להתאים גם במסגרת יום גיבוש לחברות ליום האישה וימים דומים אחרים.