דווקא היום מרגישים בטוחים! מרגישים בטוחים! מרגישים בטוחים!

הגנה עצמית – פתרון פשוט לבעיה מורכבת


לצערנו בעידן בו אנו חיים אנו עדים ליותר ויותר סיפורים אשר מוכיחים כי העולם הוא לא מקום בטוח, ולעיתים גם במקומות בהם אנו חושבים שאנו בטוחים, סכנות עלולות לארוב מעבר לפינה, ואסונות רבים ולא פשוטים התרחשו דווקא במקומות הללו, המקומות אותם אנו מחשיבים לבטוחים עבורנו.

לכן היום ישנה הרבה יותר מודעות לחשיבות של הגנה עצמית והיכולת של כל אדם להגן על עצמו בצורה הטובה ביותר הופכת לחיונית ושימושית מאוד. רבים כבר מבינים כי לומר "לי זה לא יקרה" או להתעלם מהבעיה הנפוצה בכל פינה, זה לא נכון, והכנה נפשית ופיזית יכולה לסייע לכל אחד להתמודד עם מצבים מסוכנים וקשים בצורה הרבה יותר טובה ונכונה.

קודם כל – מניעת חרדה וקיפאון

ישנם לא מעט מקרים בהם אנשים נמצאים במצבים מסוכנים שהם פשוט קופאים או נרתעים ולא באמת מסוגלים להגן על עצמם, גם אם הם כן יכולים. אנחנו יכולים לראות מצבים בהם הקורבן באופן פיזי חזק הרבה יותר מהתוקף, אך הוא פשוט קפא במקום או שהוא נבהל מהסיטואציה ולכן לא יכל להתמודד איתה בצורה נכונה.

לכן, אחד היתרונות החשובים של לימודי הגנה עצמית דרך קרב מגע לנשים ולגברים, הוא היכולת של כל אדם להתמודד בצורה טובה יותר בסיטואציות מסוכנות ולהתנהל נכון יותר. עצם זה שיהיה לו את הביטחון העצמי להתנגד, כבר יכול להיות לו לעזר רב.

חיזוק היכולות הפיזיות של כל אחד

לימודי הגנה עצמית יכולים לאפשר לכם לחזק באופן משמעותי מאוד את היכולות הפיזיות שלכם. לא רק שתוכלו להגן על עצמכם, גם מתוקפים אשר נראים פיזית חזקים מכם, אלא גם תוכלו לשפר את היציבה של הגוף שלכם, לחזק את השרירים ולהפוך את המצב הפיזי והבריאותי שלכם להרבה יותר טוב ותקין.

אז למה אתם מחכים? אם אתם רוצים ללמוד הגנה עצמית, לבד או בקבוצה, פנו אלינו עוד היום. לימודי ההגנה העצמית שלנו מתאימים לכל אחד, בכל רמה ובהתאמה אישית ליכולות שלכם ועל פי קצב ההתקדמות האישי של כל אחד ואחת מכם.