דווקא היום מרגישים בטוחים! מרגישים בטוחים! מרגישים בטוחים!

הגנה נגד סכין – איך להגן נגד סכין ?

תקיפה בסכין היא אחת התקיפות החמורות הקיימות, והיא יכולה להיגמר באסון של ממש. לצערנו, אנו שומעים לאחרונה על לא מעט מקרים בהם תוקפים השתמשו בסכין על מנת לתקוף את הקורבנות שלהם, בין אם זה באלימות בתוך המשפחה, באירועים בטחוניים, אלימות חברתית, מקרי שוד ועוד.

היכולת של אדם להתמודד במקרה של תקיפה באמצעות סכין יכולה להציל את החיים שלו, על כך אין עוררין, ולכן מיומנויות הגנה עצמית כמו קרב מגע לנשים ולגברים ומיומנויות הגנה עצמית נוספות יכולות להפוך את האדם למוגן יותר ולאפשר לו להגן על עצמו במקרים מסוכנים כאלו באופן הטוב והנכון ביותר.

איך לומדים את זה? פשוט מגיעים אלינו.

קודם כל – מהירות התגובה

במקרים רבים כאשר מדובר בתקיפה באמצעות סכין התגובה הראשונית היא קפאון או בלבול, במיוחד אם מדובר במקרה לא צפוי. לכן, השלב הראשון והחשוב ביותר ביכולת הגנה נגד סכין הוא להגיב במהירות.

כאשר אדם מוכן ויודע כי הוא יוכל להתמודד עם ההגנה הנדרשת על עצמו, כבר מההתחלה התגובה שלו מהירה ורצינית יותר, מה שמרתיע פעמים רבות את התוקף ומשפיע על יכולת ההגנה העצמית.

גם אם אדם קופא בהתחלה אך לאחר מכן היצר ההישרדותי שלו מתחיל לפעול והוא נלחם, מספיקות כמה שניות של קיפאון על מנת להשפיע על הכל לאחר מכן, ופציעה התחלתית קטנה תפחית את יכולת ההתנגדות שלו.

לכן, אנו נותנים לכם את הכלים הנכונים שיאפשרו לכם להגיב מהשניה הראשונה בצורה ראויה וכך לקבל יתרון משמעותי על התוקף.

לחימה נכונה

כאשר מדובר בצורך ביצירת הגנה נגד סכין חשוב מאוד לדעת להילחם בצורה נכונה. במקרה הזה לא מספיק רק לגבור על התוקף, אלא לעשות זאת גם בצורה שבה הוא לא יפצע אתכם תוך כדי המאבק, ולכן אנו מלמדים אתכם שיטות קרב מגע ייחודיות אשר יאפשרו לכם לבצע זאת בצורה נכונה ולמנוע פציעות משמעותיות תוך כדי המאבק, וכך תוכלו לגבור על התוקף ולהגן על עצמכם ועל הגוף שלכם בצורה הטובה ביותר.

טכניקת התמודדות עם התקפת סכין

אם אתה מותקף על ידי סכין, טכניקת ההגנה העצמית הטובה ביותר היא לברוח. אם אינך יכול לברוח, נסה ליצור מרחק בינך לבין התוקף. ניתן לעשות זאת על ידי זריקת חפץ לעברם או דחיפתם.

אם אינך מסוגל לברוח או ליצור מרחק, השתמש בידיים וברגליים כדי לבעוט לעבר התוקף כדי לגרום לו לאבד שיווי משקל. אם הם עדיין עומדים, השתמש בזרועותיך ובידייך כדי לדחוף את הזרוע שלהם ממך תוך כדי בעיטה החוצה עם הרגליים שלך בו זמנית.

חשוב שתדע להגן על עצמך מפני מתקפת סכין. ישנן דרכים רבות ושונות בהן תוכל לעשות זאת, אך הדבר החשוב ביותר הוא להיות מודעים לסביבתך ולנסות להימנע מכל אינטראקציה עם כל מי שאולי נושא נשק. אם אי פעם הייתם במצב שבו מישהו ניגש אליכם עם נשק, כדאי לנסות להתרחק ממנו כמה שיותר ואז להזעיק עזרה.

אם מישהו בא אליך עם סכין, חשוב שהאינסטינקט הראשון שלך הוא לא להשיב מלחמה. במקום זאת, עליהם לנסות כמיטב יכולתם להתרחק מהאדם ואם הם לא יכולים, עליהם להשתמש בידיים או בכל חלק אחר בגוף בניסיון לחסום את הסכין. אם זה לא עובד, אז הגיע הזמן לדרסטיות.

חשוב שתדעו

הגנה עצמית מפני מתקפת סכין אינה קלה. לתוקף יש את אלמנט ההפתעה. כמו כן, קשה לדעת עד כמה חמור תהיה מתקפת הסכין. אבל יש כמה דברים שאתה יכול לעשות כדי להגן על עצמך במצב כזה.

1) אל תיבהל:

2) נסה להתרחק מהתוקף:

3) אם אינך יכול לברוח, נסה להשתמש במשהו כמגן:

4) השתמש בקול שלך וצעק לעזרה:

5) השתמשו בגופכם וחסמו את תנועותיו באמצעותו:

6) אם הם מתקרבים מדי, נסה לבעוט בהם באזורים רגישים כמו המפשעה או כובעי הברכיים שלהם