דווקא היום מרגישים בטוחים! מרגישים בטוחים! מרגישים בטוחים!

פעילות גיבוש

פעילות גיבוש

סדנת הגנה עצמית
סדנת הגנה עצמית

ניתן לתאם במכון בעיר שלכם או אצלכם.

Ayelet kraviAyelet kravi
10:51 01 Aug 23
אלי ודוד היו נהדרים! הם לימדו אותנו ביסודיות עם הדגמות וזמן תרגול. היה ברור שהם מיומנים ובעלי ניסיון ואני ממליץ בחום לשכור אותם לפעילות עצמית/צוותית.איילת, עובדת מטה
Lee MaozLee Maoz
17:53 18 Jun 23
שיטה מעולה להגנה עצמית שמשלבת את אומנות הלחימה נינג׳יטסו וקרב מגע. השיטה פרקטית מאוד ומאפשרת לך להגן עליך ועל הסובבים אותך במקצועיות וביעילות גם אם התוקף חזק ממך או מצוייד בנשק קל .לומדים איך לסיים ארוע במינימום זמן ומינימום נפגעים .מעבר לכך , המורה , אלי , הוא מורה מעולה- בעל המון סבלנות , ידע רבומקצועיות גבוהה .השיעורים בנויים נכון ומותאמים לקצב ההתקדמות של התלמיד .כמו בכל תחום בחיים - רצינות וההתמדה הם המפתח לתוצאות .ממליץ מאוד !!
AlmogAlmog
02:13 19 Mar 23
אני הולך להישמע סופר משוחד אבל זה רק מראה כמה אני ממליץ ללמוד אצל אלי.כשהייתי קטן למדתי כמה חודשים קראטה בשביל לדעת להגן על עצמי ואני יכול להגיד בלב שלם שאחרי שיעור ניסיון של שעה עם אלי יצאתי עם הרבה יותר ידע פרקטי באיך להגן על עצמי אם מישהו ינסה לתקוף אותי. אני חושב שללמוד הגנה עצמית זה כמו לעשות ביטוח חיים בתשלום חד פעמי ואני ממש ממליץ ללמוד אצל אלי, יש לו המון ידע, הוא מסביר ומדגים עם הרבה בסבלנות ובלי קשר, השיעור עבר באווירה ממש טובה ומאוד נהנתי (אני גם מאמין ששנהנתים ללמוד משהו קולטים אותו הרבה יותר מהר)מה שהכי אהבתי זה שאנחנו מתרגלים לא רק במטרה להבין איך להגיב לכל סוג תקיפה אלה לבנות זיכרון שריר בשביל שהגוף ידע לבד איך להגיב.תודה אלי, אני מחכה לשיעורים הבאים!
Nathaniel BadorNathaniel Bador
11:47 17 Mar 23
מאמן דקדקן, נעים הליכות ופרקטי.
Ayelet kraviAyelet kravi
10:51 01 Aug 23
Eli and David where great! They taught us thouroghly with demonstrations and practice time. It was clear they are skilled and experience and I strongly recommand to hire them for self/team activity.Ayelet, Meta employee
Lee MaozLee Maoz
17:53 18 Jun 23
An excellent method of self-defense that combines the martial art of Ninjitsu and Krav Maga. The method is very practical and allows you to protect yourself and those around you professionally and efficiently even if the attacker is stronger than you or is equipped with a small weapon.You learn how to end an event in a minimum of time and with a minimum of casualties.Beyond that, the teacher, Eli, is an excellent teacher - with a lot of patience, a lot of knowledgeand high professionalism. The lessons are structured correctly and adapted to the student's rate of progress.As in any field of life - seriousness and persistence are the key to results.highly recommend !!
AlmogAlmog
02:13 19 Mar 23
I'm going to sound super biased but it just goes to show how much I recommend studying with Eli.When I was little I studied karate for a few months to know how to defend myself and I can say with all my heart that after an hour trial lesson with Eli I left with much more practical knowledge of how to defend myself if someone tries to attack me. I think that learning self-defense is like having life insurance with a one-time payment and I really recommend studying with Eli, he has a lot of knowledge, he explains and demonstrates with a lot of patience and regardless, the class was in a really good atmosphere and I really enjoyed it (I also believe that those who enjoy learning something absorb it much faster)What I liked the most is that we practice not only with the aim of understanding how to respond to each type of attack, but to build muscle memory so that the body knows on its own how to respond.Thank you Ali, I look forward to the next lessons!
Nathaniel BadorNathaniel Bador
11:47 17 Mar 23
Meticulous trainer, pleasant and practical.
js_loader

מוכנים לשדרג את יכולות הגיבוש וההגנה עצמית שלכם?

הצטרפו אלי לסדנא מרתקת של הגנה עצמית שימושית.

נשלב טכניקות מתקדמות, הגנה פיזית, וחשיבה אסטרטגית, שיפור הביטחון ועוד.

עם ניסיון עשיר ותכנים מותאמים אישית, אני מתרגש לשתף אתכם בכלים היעילים האלו.

אז מה נלמד בסדנת הגנה עצמית?

בסיום יתקיים מבחן אישי קצר של חזרה על החומר לכל משתתף.
המשתתפים בסדנא יקבלו תעודה אישית של בוגר סדנא להגנה עצמית מטעם SCIL – היחידה ללימודי לוחמת רחוב

בונוס: פרס שווה לזוכה במקום ה 1 במבחני הסימולציה!

עם מי לומדים?

אליהו מדריך הגנה עצמית
תעודה-אומנויות-לחימה
  • ניסיון בקרב מגע ונינגיט'סו מאז 2010.
  • מדריך מוסמך מטעם מכללת וינגייט
  • מדריך כוחות הביטחון השונים בארץ
  • תלמידו של מאסטר דיויד חליוה

השאירו פרטים כאן:

דווקא היום מרגישים בטוחים

פעילות גיבוש? כן, כן, הגיעה העת הזו בשנה שמתחילים לשים לב שהצוות מעט מנומנם, שהשגרה משתלטת ושחייבים, אבל ממש חייבים, לשנות קצת אווירה. ברור שצריך לארגן פעילות גיבוש שתפחית קצת את הלחץ, תחבר בין אנשי הצוות, תגבש אותם, תאפשר להם להכיר טוב יותר אחד את השנייה שלא במסגרת הרגילה, וגם תהיה כיפית ומהנה.

אני יודע בדיוק איך זה, כבר כאשר מתחילים לדבר בקול רם על פעילות גיבוש חברי הצוות מגלגלים עיניים ומחפשים את היציאה הקרובה. וזה נכון, רוב פעילויות הגיבוש מעוררות בצוותים מבוכה ולא התלהבות ערה. אך לצד פעילויות גיבוש בנאליות ונדושות יש גם פעילויות מקוריות וייחודיות, פעילויות שבאמת מתאימות לכל חברי הצוות ובאמת תורמת לגיבושו – וסדנאות קרב מגע הן דוגמה נהדרת לכך.

פעילות גיבוש המעניקה ערך אמיתי יכולה לתרום גם לצוותים החזקים והמאוחדים ביותר. היא משפרת את התקשרות ושיתוף הפעולה, מעלה את המורל, מגבירה מוטיבציה ופרודוקטיביות וכאשר בוחרים פעילות גיבוש סוחפת ומלהיבה, גם הארגון, העסק, המוסד או החברה מרווחים בגדול.

קרב מגע – חוויה לגיבוש הצוות

כל מי שהשתתף בפעילויות גיבוש סטנדרטיות בעבודה, בתנועה, בצבא או בכל מקום אחר – יודע שזה לא גליק כזה גדול. אבל קרב מגע הוא לא עוד סתם פעילות גיבוש רגילה. לצד תרגול טכניקות הגנה עצמית עוברים חברי הצוות חוויה חדשה, מעצבת ומעצימה ובמהלכה לא רק פורקים אגרסיות כי אם גם נטענים באנרגיות חדשות, נהנים וצוחקים המון…

• טכניקות הגנה עצמית
• נטרול איומים
• מניעת הסלמה
• שיטות התגוננות כנגד נשק חם/קר, סכינים, מקלות, אבנים ועוד
• זיהוי נקודות חולשה ביריבים
• דרכי מילוט ובריחה והתנהגות מונעת עימות
• טקטיקות הגנה מפני איומים ברחוב, בחניון, בקניון, במקום העבודה ועוד
• שפת גוף
• אסרטיביות
• מודעות עצמית ומודעות לסביבה
• התגוננות מפני אלימות פיזית, רגשית או מילולית, הטרדות מיניות ואונס
• ועוד ועוד

אך קרב מגע אינו מתרכז בתרגול גופני ופיזי בלבד, הוא גם מספק אימון לנפש ולמוח.

פעילות גיבוש ברמה אחרת

זה כיף וזה משחרר. תראו מה זה אירוניה: לחץ וסטרס מחבלים בפרודוקטיביות, ועבודה – היא מקור הלחץ המשמעותי ביותר. אז למה לא לבחור פעילות גיבוש כיפית, מגניבה ומשחררת? סדנת קרב מגע משחררת את הצוותים ממחשבה על עבודה, מיילים, מחשבים, מסכים או לקוחות מעצבנים ותאמינו לי, אחרי כמה סיבובים על המזרון נעלמים הרבה מהלחצים, החרדות והפחדים.

קרב מגע מגבש את הצוות ותורם לשיפור התקשורת. סדנת קרב מגע היא הזדמנות נהדרת להכיר טוב יותר את חברי הצוות בסביבה בלתי פורמלית. וכאשר חברי הצוות מכירים טוב יותר, הם יכולים לסמוך אחד על השני, לעבוד בצורה טובה יותר ביחד ולשפר את הפרודוקטיביות. קרב מגע זוהי פעילות גיבוש המעניקה ביטחון לצוותים, מחזקת את האמון ההדדי, היא מניחה את היסודות לעבודת צוות טובה יותר, משפרת הישגים ומקרבת את הצוותים ליעדים. בעת תרגול קרב מגע הצוותים עובדים ביחד על מנת להשיג את התוצאות הטובות ביותר.

פעילות גיבוש שתורמת לרווחתם ולבריאותם של הצוותים. אמנם לא צריך כושר או ניסיון קודם באומנויות לחימה כדי ללמוד את עקרונות הקרב מגע, אך מרגל שמתחילים לתרגל – הכושר הגופני משתפר, הגוף מתאזן ושורפים כ-1,000 קלוריות בשעה. כך שהעובדים לא רק הופכים לשחקני צוות טובים יותר אלא הם גם הופכים בריאים, חטובים ואנרגטיים יותר.

פעילות גיבוש שבאמת מתאימה ל כ ו ל ם!. בניגוד להרבה מאוד פעילויות, קרב מגע הוא פעילות גיבוש שבאמת ובתמים מתאימה לכולם וכולם יוצאים ממנה נשכרים. קרב מגע מתאים לנשים, לגברים, לצעירים, למבוגרים, לאזרחים ותיקים, לנוער וגם לילדים, השיטה היא קלה ללמידה ופשוטה ליישום. במהלך תרגול קרב מגע אנחנו למעשה ממנפים אינסטינקטים טבעיים קיימים לטובת הגנה עצמית ורוכשים כישורים מצילי חיים.

קרב מגע משפר כושר פתרון בעיות. כאשר אין כישורי פתרון בעיות התמודדות עם אתגרים, בעיות וקשיים היא בלתי אפשרית. בסדנת קרב מגע המוקד הוא בפיתוח חשיבה אסטרטגית על מנת לפתור בעיות וקונפליקטים. אנחנו לומדים כיצד להישאר רגועים, קרי רוח ושקולים, לחשוב במהירות, ולהגיב בזריזות לנוכח משברים. וצוותים בעלי יכולת גבוהה לפתור בעיות הם לא פחות מנכס עבור ארגונים, מוסדות וחברות.

פעילות גיבוש פורצת גבולות. קרב מגע בונה את הביטחון העצמי של חברי הצוות, מפתח מנהיגות, מגביר מוטיבציה ואמונה בעצמי ומחבר את החברים לעוצמה הפנימית שלהם. וכאשר חברי הצוות בטוחים בעצמם ורגועים, כושר התפקוד שלהם גבוה והם פשוט פורחים…

זה הכי ישראלי שיש. קרב מגע זו שיטת הגנה שפותחה כאן אצלנו בישראל עוד לפני קום המדינה, על מנת לסייע לכוח ההגנה הישראלי. המטרה של מפתחי השיטה הייתה לצייד את היהודים במיומנויות הגנה מתקדמות במצבים שבהם אין נשק וניצבים מול איום, יריב או קבוצה של תוקפים. מאז תחילת המאה הקודמת קרב מגע זכה להכרה בינלאומית וכיום תורת הגנה זו נלמדת ומיושמת בכל העולם.

פעילות גיבוש בדרך שלכם

מנהלים ומנהלי כוח אדם, כמנהל בית הספר SCL (Street Combat Israel) לקרב מגע שעבד בחברות אני מכיר מקרוב את התרבות הארגונית, ועל בסיס הכרות זו פיתחתי סדנאות קרב מגע ייעודיות לחברות וארגונים.
הסדנה היא אינטראקטיבית, חווייתית, מעשירה ומעשית, ומהניסיון שלי – זו פעילות גיבוש שיכולה לשנות את החיים של חברי הצוות מקצה לקצה.

סדנת הקרב מגע לארגונים וחברות היא מודולרית וגמישה. את הסדנה ניתן להעביר במקום העבודה, בכיתות, תחת כיפת השמיים או אצלנו ב-SCL, לצוותים גדולים או לקבוצות קטנות, ואפשר לבחור בין קורס ממושך הכולל סדרת שיעורי תרגול לבין סדנא ארוכה וחד פעמית. הסדנה כוללת תרגול, הרצאה, תחנות פעילות, תחרויות, כיבוד קל, משקאות, שייקים מרעננים וגם 'ארוחת שף על האש', כך שאתם יכולים להיות בטוחים שאין ולו רגע אחד משעמם.

בעייני, בניית צוות מגובש זה מסע מתמשך שתכליתו ליצור קבוצה שהיא הטרוגנית בבסיסה למאוחדת המתפקדת כיחידה אחת וסינרגטית. במסע הזה פעילות גיבוש לא נועדה אך ורק למיקסום ביצוע משימות כי אם גם ללמד את חברי הצוות לסמוך אחד על השנייה, לתמוך זו בזה ולכבד את ההבדלים האישיים.
סדנאות קרב מגע הופכות את מקום העבודה לבטוח ומוגן והן מוכיחות לצוותים ולעובדים שיש מי שדואג להם.

פעיות גיבוש שלא יהיה בה רגע אחד משעמם!